Mar 28, 2010

No Limit

Mängisin starsis fixed limitit 2500 kätt ja mõistsin, et FL ei ole ikka minu mäng. Jube palju aega võtab ära ja suuri võite ei saa. Otsustasin lõplikult loobuda peale seda kui sain KK vs mingi kräpp kaotuse..ja kohe järgmiseks käeks AA, millega käis siis 3bettimine kogu jaotuse...ohutu flop, turn ka ja riverisse mastivõimalus, mille peale vastane näitaski tõelist monsterkätt Q2s :)




Vahepeal proovisin ka FL200 aga suht sama teema. Tegin samalajal no limit turnat, kus 90 mängijat ja see vastupidiselt FL-ile läks hästi. Kahjuks küll mitte lõpuni, enne bubblet olid tabeli tipus stackid võrdsed, ma 3., kuid siis LP peal mul AA vs MP raise, 3bet ja peale ohutut floppi shovemine. Vastane näitab 44, kuid riverisse 4 ja ma short. Tasus proovida, kuna võites oleksin olnud korralik CL. Oma buy in-i sain siiski topelt tagasi. FL suurimaks potiks jäi 49.50. Täna alustasin No Limiti cash laudu, täpsemini NL50 ja teine asi kohe. Buttoni pealt pocket kümned, 1 raiser ees, 3 bet ja flopatud set. Vastane mõtles kaua ja kuna panustas 10 $ siis ei pannud teda emandate pocketi peale ja shovesin. Näitaski õnneks AA, abi turnist ja riverist ei saanud ja nii tema AA crackitud ja pea 100 $ pot mulle


No comments:

Post a Comment