Jan 7, 2014

Esimene eesmärk täidetud

Alustasin siis 3,5 buy in FR-idega ning need läksid oodatult hästi. Piisas 9 mängust, et saavutada eesmärk:

1) 3. koht (rahades) A mäng. Kaotan KK vs AKs (olen ees 65 vs 33) shoven preflop tõste vastu...kuid saab kohe ässale pihta ning riveriks ka veel masti.





2) 3. koht jälle. B mäng. 1 suurem eksimus, kui rahades K4s flopis tõstan üle ja kui turnis saan K-le pihta siis olen koperdanud juba vastu seina.





3) 1. koht. A mäng, üks naljavend ka mängus kui short shoveb oma viimased 205, blindid 100/200 ma callin QJo ja naljamees bb-l foldib ( ei raatsind 5 panna :) maha tuli talle õpetuseks ka rida :D 


4) 1. koht. A mäng, algusest peale kõik ok, kiiresti suur stäkk. Väga ok run...mul QQ.. suur tõste ees, ei hakka ületõstet tegema...callin ja flopist top set, AA maksab palju, nii on lihtne + 10.51

Seline edu siis HU-is...




1. päeva kokkuvõte: 4 mängu: kaks 3.kohta ja kaks võitu, rahaliselt: + 24.29

5) 2.koht. B mäng. Saan riverisse rea kokku aga vastane saab masti kokku


6) Esimene mitteraha aga A mäng. Väga karm kaotus, riveris shoven kus olen ees 90 vs 9 aga saab pihta...




7) Teine mitteraha. B mäng. Selliseid kaotusi tuleb ette ehk mast vs mast.





8) 2.koht, jälle 1 päris sick kaotus HU-s, postflop shoven A9 kui top paar pihtas ja 27 calib ja hitib



9) 1. koht, kõik ok üllatavalt kõva vastane HU-s.

Väikest limiiti 3,5 ja väheste mängijatega biidin korralikult. Stäkk olemas edasiliikumaks 7 buy in.



No comments:

Post a Comment