Apr 23, 2011

MTT võit

Tuli ära lõpuks MTT võit, kui väiksemaid 30 mängijaga turnasid korduvalt võidetud siis sellel oli 360 mängijat. Kestvus 2 pool tundi. Algas kõik eile kui tegin starsi depo ja mängisin 6maxi, fullringi ja heads upi. Tüüpiliselt igalpool olulistel momentidel sakiti ära ja raha kadus nagu nõiaväel.

Seetõttu pole väga vaja imestada, et turnaks kolosaalse buy in-iga turna, täpsemalt 0.1$ :)))))))))))
Turna ise oli lõbus, paremad käed jäid pidama ja masti- või reatõmbe flopist saades olin yliagro ja sain mõnikord abi. Mingeid minu väikepaar vs vastase suurem sakautte ei saanud aga vahelduseks jäid 70 % käed pidama, mis on ülimeeldiv vaheldus ja sellest ka piisas.

Üks oluline käsi finaallauas, blindid 2000/4000, olen üks suuremaid stäkke ja tõstan cutoffilt AQ ja saan 2 calli. Flop annab auku reatõmbe aga otsustan shoveda, callivad maha, turnis olen taga aga riveriga võidan ja see üle 100´000 suurune pank saab otsustavaks.

Heads up-i jõuan 300K vs vastase 200K.  Vastane ka suur foldija aga minu bb AA, JJ vastu ma actionit ei saa. Olen ka ise suures edus korduvalt lollilt liiga passiivne ja kui korra KJ shoven saan vastu tema AQ. Vahepeal ka tagaajaja aga lõpuks tuleb võit ära.

Mis nüüd muud kui korrata aga suuremas mängus :)

No comments:

Post a Comment