Apr 26, 2011

Paus pokkerist...mina vs regular suckout

Peab pokkerist pausi tegema, ei saa enam niimoodi kui suckout minu vastu 60-80 % võis veel kuidagimoodi mängida aga kui 100 % lähedale kisub siis peab pidurit tõmbama. Bad bad bad run

Uus oskus..vastaste kaartide ja lauda tulevate kaartide täpne lugemine. bb peal AA, stäkid võrdsed ja 4 bb raise tuleb keskelt, panen vastase KK peale ja et floppi potsatab K. Ikka shoven ja vastane insta callib, üllatust ei järgne näitab KK ja flop ka ei üllata. Järjekordne kaotus. Ja analoogsed kaotused koguaeg, Vanasti oli huvitav kui pärast analüüsisid, et jah olin taga ja miks mängisin aga no tükk aega pole enam midagi analüüsida. Kui mõni siin hakkaks ajama juttu, et pokker pole sprint vaid maraton, siis olen juba pikemat aega sprinter ja vastasteks alati maratonimehed

Starsis regulaarselt kaotan eesolles, mõtlen et proovin siis kuskil mujal ja võtan bwinni esmaspäevase balti mängijate 3.3 $ turna.  Kõik läheb väga hästi, küll ei hiti oma tugevate kaartidega aga loen õigesti ära ja bluffin olulistel momentidel. Eriti tore oli A4s, flop mastitõmme, vastane bet, callin, turnis betib, callin, river mingit abi ei too. Vastase kohta aga perfect riid olemas ja betin 999, foldib ja võidan 7500-se panga.

Olen vahepeal CL, vahepeal 2. aga finaallauas ainult kräpp ja tõsted või shoved ees, vahepeal siiski bluffiga hoian end eesotsas, tugevate kaartidega tõstan ja osatakse ka foldida. Kaart üldse ei taha enam tulla...nitistun....mulli lähedal...leian positsioonist ATs tõstan, reraise ja callin flop ATK, vastane betib ja shoven..insta callib oma JJ-ga. River J ja mingi 5-6 bb jagu stäkki alles. Tüüpiline.

Peatselt bb peal TT CL shovend ees ja callin, näitab AJ ehk mulle kindel häving. Nii on, flopis J ja läbi.

Et täiesti kindel olla halvas jooksus panen viimased sendid coinflippi, saan AT, vastase T9 vastu...domineerin? Flopis 9 ja lennuk mulle

Mingit pika perspektiivi juttu pole ka vaja ajada, üldse matemaatikutel tahaks kõrvad punaseks teha

26.04.2011

No comments:

Post a Comment