Feb 3, 2010

Bankroll Management

Bankroll Managemendist räägivad paljud pokkerimängijad väga palju ja põhjusega. BM on pokkeris kõige olulisem vahe heade ja halbade mängijate vahel. Sellest tuleb vahe võitjate ja kaotajate vahel. Kõik võivad lühiajaliselt võita, kuid kõik jõuavad lõpuks ka downswingi. See kuulub pokkeri juurde ja sellest ei pääse ja siin tulebki mängu BM. Paljud kasutavad igasuguseid erinevaid valemeid ja arvestusi aga minu jaoks on BM väga lihtne. Eesmärk on püsida mängus ja mängida limiitidel, kus tunnen end vabalt ja mul on fun. Tsitaat Gordon Geckolt Wall Streetist "the name of the game is to stay in the game". Võites mängin niikaua kui vähegi jõuan, hakates kaotama kaon kohe kus kurat. Liigun väiksemasse mängu, ei hakka gambeldama stiilis all or nothing. Seda tehes on mu BM paigas, teen oma A-game´i ega ole fish, kes peab minema uut transferit tegema.

Saades oma buy inid tagasi olen rahul, võites..suurepärane..kaotades no problem. Nähes mängijaid, kes beate saades, hakkavad võitjat sõimama on tobe. Ok tegi suckoudi..saa üle. Alati peab olema fun. Ka kaotades. Saades beadi on see palju suurem kogemus ja õppetund kui võites, sest vähemalt mina õpin beadist 100 korda rohkem kui võidust. Iga otsus, mis pokkerilauas teen, peab olema minu selle hetke parim võimalik. Mida rohkem selliseid otsuseid teen seda rohkem rahul endaga olen. Kui tegin parima võimaliku mängu olen rahul ka juhul kui selle konkreetse mängu kaotasin. Ma ei tee ülitäpset mängu, alati usaldan rohkem oma readi kui oddse. Kui sisetunne ütleb call siis callin kui fold siis foldin. Saan seda teha, sest mängin tasemel, kus võin seda endale lubada, kui mängiksin üle oma taseme siis ei oleks see võimalik ja peaksin vastase cbeti peale callida soovides hoopis ägisedes foldima. Pokerdades õpin pidevalt, kui võidan meeldib see mulle tohutult kui kaotan siis shit happens. Point selles, et ma ei pane end tule alla. Enamus, kel BM pole paigas mängib nagu nad oleks pidevalt UTG-l :) Kogu oma bankrolli kaotanud mõtlevad, et bad luck.. saatus oli nende vastu, et järgmine kord läheb kindlasti paremini ja suunduvad transferit tegema. Tegelikult polnud saatus nende vastu vaid nad ise olid enda vastu oma olematu enesekontrolliga. Pokerdades on kõigil võimalus oma bankrolli kiireks kasvatamiseks aga vähesed teevad seda. Enamus otsib üht suurt hitti, üht suurt võitu aga see pole enam pokker see on gambeldamine või tegelikult juba rohkem loto. Püsimaks mängus on vaja hoida oma BM paigas ehk vaimset tugevust, 99 % alustavad low stackiga, vahe võitjate ja kaotajate vahel tuleb sellest, et kaotajad lubavad endal bustoks minna aga võitjad mitte.

No comments:

Post a Comment