Feb 5, 2010

Limpimine AA-ga

Minu eesmärk on võita AA-ga niipalju kui võimalik, kuid samas mitte panna kogu oma stacki selle pocketi peale. Seepärast EP pealt ma ei tee standart big raise´i, kus võin saada 3-4 vastast, ebasobiva flopi ja suure tõenäosuse AA crackimiseks. Samuti kõikide vastaste foldi peale võidan ainult blindid, mis pole minu jaoks piisav väärtus. EP pealt limbin, lootes MP pealt tõstet keskmise ja/või parema paariga ja buttonilt pealt standart 3betti, soovitavalt AK-lt. Loomulikult juhtub slowplayd tehes, et 3betti ei tule ja olen laskunud näiteks suited connectoritel odavalt floppi vaadata. Seega peale ohtlikku floppi, kus rea- ja mastitõmbed olen valmis tegema easy foldi. Tehes EP pealt slowplayd tean, et on suur võimalus mitte saada väärtust, sest pole ise potti suurendanud, kuid ebasobiva flopi puhul ei kaota ma ka olulist osa oma stackist. Enamus mängijaid vastupidiselt muutub AA-ga väga emotsionaalseks arvates, et see on niikõva pocket, et polegi nendega vaja mingit strateegiat, et see käsi mängib end ise. Ei arvestata enam boardiga, oma stacki suurusega ja shovetakse no matter what, kuigi peaksid sageli kohe peale floppi foldima.

LP pealt muidugi teine teema. Roketid on üks väheseid pocketeid, millega mulle meeldib buttonil rohkem olla kui cutoffil, kuna paljud peavad btn-i 3beti juba standardiks ega pane mind monsteri peale. Loomulikult 3betin ka teiste tugevate kätega ja keskmiste paaridega, seega pole minu kohta ka sellist readi, nagu paljude ülitight mängijate puhul. Samuti kasutan variatsiooni, ei mingeid standartsuurusega tõsteid. Mõnikord 3bet, mõnikord 2bet, mõnikord 4 bet, chipleaderina ka shoven. Shoven ka siis kui keegi on ees korraliku raise´i teinud või keegi 3betib minu tõstet. Siiamaani on selline taktika mulle edu toonud.

No comments:

Post a Comment