Oct 17, 2012

Day 1 ( kümne turniiri strateegia )

Alguse tulemused ok, suutsin oma disipliinist kinni hoida, kuigi esimene turna ei olnud nii kindlapeale mängimine kui arvasin ning samuti oli üllatavalt palju mul õnne ( loodan ilma õnneta järgnevad võita ).

1. turniir


Algab kell 22.46 ning lõpp juba 23.45 ehk siis tund. Oluliseim käsi oli suht varases faasis kui vastaseks fish, kes teeb mu tõste peale ületõste, callin maha JTo-ga. Flop 9AJ kõik potid, mis mulle mõistagi väga ei meeldi ( fishid tõstavad ainult tugevate kätega ja see A sealei tekitanud just kindlust ). Fish siiski jätkab mulle sobivalt ehk min bet, callin maha...turn blank ning järgenb min bet ( 50 on ikka hea bet kui potis on mingi 750 ) ja riverisse J, mis mulle mõistagi väga sobib. Järgneb fishi cbet :D millele panen korralikult otsa ning maksab ilusti kinni. Käsi siis siin:


Järgeb tavaline mäng, kus lõpupoole on mul ka õnne KJs vs AJo ning turna läheb plaanitult edasi, kuni HU-ni. Hu-s olen suur tagaajaja ja lõppeb kiirelt kui tõstab ja shoven AQs, vastasel 44 ning mina abi ei saa.


Esimene turniir ning 2. koht, tulemusega võib rahule jääda. Mängupildiga veel mitte


2. turniir


Oluliselt huvitavam kui esimene, kus kohe alguses mul head käed ning saan stäki kiirelt duublisse. 20 käeks stäkk 3890 ( VPIP 29/24 ).  Mullis ka üks mõttekoht, kus 88 tõste callin, teine short sama stäkk 800 nagu teisel shoveb ja mõlemad shordid shoevad, mõtlen ja foldin ( sisetunde pärast ) flopis 8 aga rida yhele. 

Oluline käsi: flopatud set ning vastane agresiivselt betib, panen ta õigesti tõmbele ning riskin lihtsalt callides ja risk õigustab end.





Jõuan ka siin HU-sse, HU mäng vastasel on ääretult nõrk, tal on stäkki poole rohkem kuid ta ei suru üldse, saan pidevalt tasuta floppi vaadata ja vaikselt stökki kasvatada. Eeldan, et järjekordne nõrkus kui lihtsalt callib ning otsustan shoveda K6o...saan aga insta calli A8o. Jõuan juba end kiruda, kuid flopis ilusti K, turn toob talle mastivõimalusega võitmise ja mõtlen juba, et jälle tuleb välja, kuid riverisse hoopis mulle teine paar. Vastane tildib ja saan peatselt lihtsa võidu kui vastane laseb mul odavalt mängida ja kui mul mast käes alustab pushimist.


Teine turniir ning 1. koht, tulemusega võib rahule jääda. Mängupidliga veel mitte

Väike paus ja analüüs ning jätk...analüüsi tulemustest siis idee, et AQs kindlasti HU-s ei foldi aga samas võiks proovida teha suur tõste ja siis sõltumata flopist shoveda...annab juurde võimaluse, et vastane oma paari foldib

3. turniir

Algab väga huvitavalt, kus kohe kas 2. või 3. käsi mul AA, teen 4kordse tõste ja mängija kes on just duubli saanud teeb korraliku ületõste. Callin maha, flop on ohutu, 2 ühest mastist kaarti aga võtan väikse riski ja otsustan mitte hakata ületõstma kui teeb suuri jätkupanuseid. Nii ka läheb ja callin kuni lõpuni, kus ise paneb allin ning võidan prügi J7o





Natuke liiga lihtsalt läheb, nitistun ning turna keskfaasis teen liigutusi, kuid iski ei õnnestu. Jõuan rahadesse ja kolmekesi leian AJo pushin ja saan calli QK, floppi J aga turni K ja läbi. Esimene sakaut siis minu vastu.




Kolmas turniir ning 3. koht, tulemusega ei saa päris rahule jääda aga siiski min. eesmärk ehk rahades. Mängupilt oli parem aga häid momente lõpuosas ei tekkinud või siis ei osanud neid ärakasutada. Peab mõtlema.

4. turniir

Algab teistmoodi, kus 2 mängijat on agresiivsed ning võidavad teisi ning koguvad kiiresti stäkki kui teised, kahjuks sealjuures ka mina peavad oma võimalust ootama. 

Olulisem käsi, kus ühe suure stäki vastu lähen JTo ning floppan top paari ning tema tavalise tõste peale otsustan shoveda, riid osutub õigeks..mõtleb kaua aga foldib. 



Rahadesse jõuan aga shordina ning pean lükkama K4s, vastasel just siis QQ. Flop annab lootust mastiga aga turn ja river seekord sõbrad ei ole. 

Neljas turniir ning 3. koht, tulemusega ei saa jälle päris rahule jääda aga min. eesmärk täidetud ehk rahades. Mängupilt oli ok, võibolla oleks pidanud agr. vastaste vastu otsustavalt mängima.



5. turniir


Jubedad käed, nitistun täiesti, mingi 7/7 :) Lõpuks leian KJo callin shordi tõste, floppan top paari ja short shoveb, mida teeks 90 % kätega ja insta callin aga vastasel 2 maari ja riverisse kindluse mõttes veel maja.


Väike stäkk, sooviks kiiret duublit. Kohe leian bb peal A7o ja sb min.tõste vastu shoven aga olen tagaajaja ja abi ei saa


Viies turniir ning kaotus, väga halb. Mängupilti peab analüüsima aga midagi head ei tundunud olevat.



6. turniir

Jälle jubedad käed ja liiga nitistun, mitte küll nii hullult kui eelmises aga siiski. Damn ega pokker kaardimäng pole aga ei leia ka häid võimalusi bluffimiseks. 

KTo saan top paari ja teen õigeid liigutusi, kuid vastasele riverisse maja ning mõtlen mis ma mõtlen aga callin maha. 




Otsustan A6s lükata ning saan calli A8s, flop annab lootust andes 2 minu masti, kuid et eriti cool oleks siis riverisse saan 6-le pihta aga see annab vastasele masti.   




Kuues turniir ning jälle kaotus, väga halb. Mängupilti peab analüüsima aga midagi head ei tundunud ka siin olevat. Kokkuvõtteks 5. ja 6. turniir ei olnud enam need mis vaja. Lõppesid 3.15 ehk siis 4 ja pool tundi mängu, kas tõesti väsimus nii kiiresti või saab midagi muud süüdistada :)


Kokkuvõte day 1

6 mängu, millest 4 rahades:

1 võit
1 teine koht
2 kolmandat kohta
2 kaotust

No day 1 kokkuvõtteks siis algus oli ok, keskosa emotsioonitu ning lõpp kukkus ära. Kas süüdi oli Pokerstars :) või ikka mina seda peab värske peaga analüüsima. Kahjuks siiski vist rohkem teine variant. Day 2 ehk järgmised 4 mängu peavad päris hästi minema, et eesmärk saavutada


No comments:

Post a Comment