Oct 16, 2012

Kümne turniiri strateegia

Lähiajal teen kümne turniiri sessiooni.Selleks ka just väiksest sisseostust raha tekitatud. Turniiriks 7 buy in fullring ( tavaline ja knockout ), 10 minutised levelid, algstäkk 1500, 2 mängu korraga.



Eesmärgid: 

1. Tõestada endale, et ma olen võitev mängija kui seda soovin. Usun seda aga, et selles ka kindel olla siis sellest ka see 10 mängu strateegia.

Kaotused on tulnud siiamaani sellest ( veel varem ka muidugi sellest et ei osanud mängida :) et olen mänginud 4-5 mängu ning siis pannud kogu võidetud raha ühte turniiri või turbodesse ja kahjuks senini ka üldjuhul kaotanud või teinud seda kohe peale seda.

2. Disipliin. Hoiduda esimese 20-e käe jooksul mängimast positsioonist väljasolles tõmbekäsi. Just see on saanud tihtilugu saatuslikuks kui olen kaotanud algfaasis kolmandiku ja tihti ka poole oma stäkist. Õnnestunud tihti ka see tagasimängida ( just kaotasin algfaasis shovedes preflop oma JJ-ga vs 33...alles jäi stäkist 70, kuid tund hiljem oli 7000 :) kuid ilma stäkki algfaasis kaotamata oleks kindlasti lihtsam. See on 1 mu suurimaid leake ja väga raske sellest lahti saada.


3. Limiitides ülesliikumine. Konkreetsem eesmärk on koguda stäkk liikumaks järgmisesse limiiti ehk 15 buy in turnadele. Selleks oleks mulle ok kümne turna buy in ehk 70-st taalast 150 ei tohiks teoreetiliselt liiga raske oll. Selleks vaja jõuda võimalikult stabiilselt rahadesse, kindlasti aga ei ole see peaeesmärk ehk mullis või selle lähedal ei hakka stäkki hoidma vaid mängin ikka võidule.


Ohud:

1. Disipliini kaotamine ehk mängida liiga palju käsi ning alustada liiga vara pushimist nupult või cutoffilt iga A-ga või KQs or smth

2. Totaalne ebaõnn, kus vastased sakaudivad minu vastu rohkem kui 80 % juhtudest ( alla selle pole hullu :)

3. Limpimine..viga mis vahel lõpus kipub sisse tulema nii suure stäkina kui väiksena...viimane variant on ka endale mõistetamatu. Millegipärast KTs ja QT lihtsalt kutsuvad limpima aga vaja sellest lahtisaada.

4. Mastiohu mittearvestamine. Kui mul korralik käsi aga flopis 2 mastikaarti, mida mul pole siis pole mõtet liiga palju investeerida arvestades tõsiasja, e üldjuhul on turn ja river ka mõlemad samast mastist ning vastasel on masti 2, millega ta mind rahumeeli callib, sõltumata mu cbetidest või shovemisest :)

5. Keskmiste ja väikeste paaridega suurte tõstede callimine kui stäkk seda ei luba.

6. Sisetunde mitteusaldamine. No comments

7. Plaanist mittekinnipidamine

Postitan igast turniirist otsustava käe ehk siis käe mis läks mulle maksma ok tulemuse ( loodetavasti neid mõni üksik ) ning need on 90 % juhtudest käed, kus vastane on sakautinud või äärmisel äärmisel juhul flipi võitnud või siis käe, mis oli otsustav ning tõi mulle lõpuks tulemuse.

No comments:

Post a Comment