Jul 17, 2010

Pääs Baltic Challenge online finaalile

Sai eile mängitud Baltic Challenge freerolli ja jäädud mullipoisiks ehk siis 9 sai edasi ja mulle tore 10. koht. Täna siis motivatsiooni küllaga ning turna algas huvitavalt...kõik olid eemal. Raise ja blindid mulle...raise ja blindid mulle, polnud veel kunagi nii lihtsalt duublit saanud, samas aga oli väga igav. Siis hakkati vaikselt ärkama ning sai ka actionit, kuna nähti, et ilma mängimata saab ka tõusta. Võitlesime kuni mul AJ ärtud, flop K86...8 6 ärtud ning vastane pushib, callin maha turn 5 poti...pushib..call river 7 ärtu. Vastane pushib, teen reraise ja shoveb ning näitab KT ärtud. OK stack ja siis vaikselt NIT mäng..midagi erilist ei toimunud olin pikalt CL, lõpus kukkusin 3. ja tegin mõne jama kui üritasin CL vastu pushida aga läks õnneks. Suutsin Q2 flop Q2x CL shove vastu foldida ja mullipoisiks enam ei jäänud...3.koht ja pääs tänaõhtusele esimesele online finaalile käes. Riias toimuv finaal 150K eurose fondiga ning mängimine Full Tilt proga juba silme ees terendamas :)

No comments:

Post a Comment