Jul 21, 2010

Freerolli strateegia :)


Kuna eelmine Baltic Challenge online finaal lõppes soovitud tulemuseta ( top9 andis paketi Riiga 150K eurosele turnale ). Puudu jäi 20 kohta ja seda just enda halva mängu tõttu shordina siis proovisin freerolli uuesti. Mängijad mingi 227 or smth. Motivatsiooni küllaga, kuna peale finaalist väljakukkumist tegin Harringtoni m zone strateegia endale korralikult selgeks ning ühel teisel turnal sai ka seda edukalt testitud. Freerolli strateegia siis lihtne: üliagresiivselt ja kiirest vähemalt 3 duublit. Ühesõnaga kas kukun kiiresti või saan ok stacki mängimiseks. Alguses mängin iga A-ga, paari või tõmbekäega korralikult raise´ides ja vastase shove peale ka callin maha. Postflop mingi hit või tõmme ise shove. Et siis selline huvitav strateegia :)

Mängukäik selline:

Q8s raise ( suurem kui optimaalne ) flopis 234 kõik ruutud. Panin vastase mingi korralik käe aga mitte masti peale. Betin..call..turn blank, betin...call. River annab mulle bluffi võimaluse ehk river 4 mis annaks A-ga rea. Lükkasin korralikult nuppe ning ägiseb mis ta ägiseb aga foldib ära. Näitan kaarte, et saada kiiresti veel 1 duubel. 













Ja nii ka läheb, kohe järgmine käsi AKs ning shoven preflopis. Saan insta calli ATo. Flopis mulle mastitõmme ja turnist ka nuts mast. Siiski hea, et vastane mind A2 või A7-ga ei callinud, mulle kõrgeima mastiga maja vastu üldse ei meeldi kaotada :)













AQs, vastase raise ees, kuna mind käele enam kindlasti ei panda siis vahelduseks lihtsalt callin maha. Flop K 3 A mastitõmbega aga kahjuks mitte minu masti. Top paar, laua CL-i AK peale ei pane ning lükkan nupud. Saan kiire calli ja vastase mastitõmbe, osutub veel ka Royal Flushi tõmbeks. Abi ta aga ei saa ning korralik duubel jälle käes.














TT ja jälle sama vastane, ei usu mind üldse millegipärast :). Tõstan korralikult ja peale ohutut floppi, mul ülepaar ( flopis rainbow ilma reatõmbeta ) lükkan nuppe..callib maha ja näitab QJo. Sellele turnale iseloomulikult minu vastu just tihti suckoute ei saada ning korralik pot mulle.





Peatselt saan tõmbekäe JTs ja korralikult betin, sama vastane callib maha. Flop KKT rainbow ja vastane betib, bet aga kahtlane ning arvestades hiljutist võitu tema vastu, eeldan et olen ees. Callin maha ja võidan lõpuks ok poti suurema kickeriga.







Siiamaani strateegia töötab ja kõik ok, mingi aja pärast kui ca 15 mängijat alles ( top9 vajalik ), mul keskmine stack ja mäng hakkab venima. Üritan kiirendada ning ise shorte pushida, saan aga järjest beate. Korra ka postflop eesolles shoven saan 2 calli, kus ühel Axo, kes kobistab kõrgeima masti riveriks kokku ja et sellest veel vähe ei oleks siis teine saab straight flushi. Peagi kukun shordiks. Siis aga tuleb abiks Harrington :) ehk m zone strateegia. Ma bb 96o üks vastane on limpinud ja lükkan nuppe, callib maha JQo. Flop JT6...pole just vaimustav aga vähemalt üks hit, turn 6 aga juba päris vaimustav. Tänud siitpoolt Harringtonile. A ja muuseas chatis on mind algusest peale sõimatud :D Siis m zone-i strateegiat ei kasuta ja bubble ajaks olen eelviimane mingi 3bb jagu stacki (sic!), aga ühel mängijal teises lauas natuke veel vähem. Minu laua liider näitab supermängu, kui ma bb siis limbib sb pealt ja saan rahulikult KT-ga turniks 2 paari..aga raise-i temapoolt ei tulegi ja eeldan setiga kavaldamist aga seda ei ole, chekib lõpuni(!) ja saan väikse poti, mis top9sse jõudmiseks oluline. Ja peatselt järgmine pilet online finaalile käes. Pilt suckoudist















Selline freeroll strateegia siis ja töötas päris hästi. Online finaalis mängin teise strateegiaga aga päris lõbus oli selline mäng. Kohtumiseni Riias

2 comments:

  1. Kust hand history pilte saab? Kas said juba Riiga?

    ReplyDelete
  2. Hand history pildid on võetud Full Tildi enda hand history-st. Online finaal toimub 7. augustil

    ReplyDelete