Jul 27, 2010

Heater

Eile saadud bad beat unustatud, läksin üle pika aja esmaspäevast Balti mängijate väikest turnat bwinnis mängima. Minevikus sealt saadud kõik rahakohad peale esimese ja plaan see viga parandada. Algus läks nagu plaanitud, peale poolt tundi korralik CL, järgmine pool tundi aga läks aia taha ja peale rebuy ja add-on lõppu olin 13. kohal ( 16 mängijat alles ). Siis sain aga mängu käima ja järgmise break´i ajal olin jälle CL. Rahakohtadesse jõudes ( 5 mängijat ) olin 4. aga vahed olid suht väiksed v.a. viimane koht, kes oli suht short. Ootasin võimalust, et liidriks tõusta ja siis tundus, et abi tuleb. Viimasel kohal olev mängija sb pealt limbib..shoven oma AJo ja saan calli KTs. Floppi kohe A aga riverisse venitab masti kokku. No ok flip läheb jälle vastasele aga ega ma palju ees ka polnud. Saan vahepeal enamvähem stäki tagasi ja lükkan 77-ga, sama vastane mõtleb aga callib maha 89o ja riverisse ka 9 tuleb. Turna läbi mulle viimasel ajal tyypilise lõpuga, kus natuke eesolles kukun välja. Mõtlen, et peax väikse pausi tegema aga enne testiks kas flippi mul praegusel perioodil ei tasu üldse minna :) Võtan mingi suvalise 10 matsiga turbo turniiri 2.2$ buyin ( küll alles pärast kahetsen et suuremat ei võtnud ). Ja siis hakkab heater pihta. Kohe alguses AQs, betin korralikult ja saan 2 calli. Flop KJx ilma mastitõmbeta...shoven...mõlemad callivad maha ( ühel Kx teisel Jx ). Turn blank aga river A ja võidan. Siis hakkab tulema üle ühe käe käsi nagu AK, AQ, AJ millega igal korral ka võidan. Siis keskmised paarid, millega floppan seti ning koguaeg ka makstakse kinni. AA jookseb ka paar korda kätte ja beati sellega ei saa. Siis saangi aru, et elu esimene korralik heater ja muudan mängu. Mängin üle ühe käe praktiliselt any 2. Mul mingi T4, vastane tõstab..callin maha, flop ATx, cbetib ja callin südamerahuga maha ja tunne ei peta. Turn T..betib mis ta betib aga poti võtan mina. Ülejärgmine käsi 39 ruutud. Loomulikult positsioonist väljas tõstan sellega, saan ühe calli ja üllatus üllatus flopis kõik ruutud. Chekin..vastane tõstab ja shoven. Näitab J8, kus poiss on ruutu aga mul on heater, nii et rohkem ruutusid ei tule ja võidan poti. Ja peatselt ongi HU aeg käes. Mul mingi 5 korda rohkem stäkki kui vastasel...paar kätt ka foldin kuni KK. Vastane preflop tõstab, lihtsalt callin maha ja flop 2KJ rainbow, mille peale vastane shoveb. Turn blank, river J ja lõpetan selle turna majaga. Uue kogemuse võrra pokkeris jälle rikkam ning loodetavasti saan peatselt samasuguse heater´i ka mõnel suurel turnal

No comments:

Post a Comment