Jul 29, 2010

Heater jätkub

Järgmine päev, õigemini öö ja soov teada saada kas heater jätkub või selleks korraks läbi. Kõige lihtsam ja kiirem viis teadasaada on mängides heads up-i, eriti minu puhul, kes neid vähe mänginud ja nendest 90 % juhtudel kaotanud. Panen bwinnis ühe turna käima ( ühtki head turniiri pole algamas ja seetõttu valin enda jaoks mittesobiva ehk liiga turbo ..3 min level ) ja keskendun samalajal heads up-ile. Peaaegu kohe saan väikse paari 55 ja flopi 333, kuid just väga enesekindlaks see ei tee. Vastane chekib ja betin korralikult, mille peale shoveb. Väga raske pole eeldada, et olen taga. Eesmärk oligi aga teada saada kas heater jätkub ja callin maha. Vastane näitab KK..palju oute mul just pole :) Turn blank aga river üllatus üllatus 5..pole paha :) Kohe järgmine käsi 88 ja shoven, satun uuesti suurema paari vastu aga floppan seti ja vastane jõuab veel chatis imestada, et 2 times in a row :) Võtan järgmise HU. Selles vastane üle käe shoveb, foldin kuni leian suure paari ja callin maha ning võidan. Mõni käsi hiljem saan ta stäki riismed, see läks üllatavalt lihtsalt. Võtan järgmise, selles vastane foldib stabiilselt minu standart raise peale ( 3-4 bb ) ja stäkk tal kuivab ja kuivab. Korra shoveb ja foldin oma kräpi. Jätkub samasugune mäng, tõstan tema loobub kuni shoveb ja kuna mul on mingi AJ või sarnane siis callin maha ja võidan. Samalajal läheb turbo turna tuksi, pidev kräpp käes, korra tõstan korralikult 33-ga aga peale floppi 789, kus vastane kohe shoveb foldin ja olen väga short, leian  A9o aga kaotan sellega. Erand pidi aga reeglit kinnitama ja panen selle kaotuse heater´i erandi alla. Võtan uue HU ja regan uuele turnale. 5.5 buy in, 30 mängijat, 6 rahadesse. Kohe algul saan kõrgete kaartidega duubli aga siis halb kaardijooks, nii et nitistun. Hu-s samuti mingit erilist kaardijooksu pole ega flopi hittimist aga kuidagi saan võidu kätte. Võtan 5-nda HU. Seal kohe näha, et tugevam vastane kui senistel. Stäkk mul jõudsalt väheneb, kuid kui juba short siis callin tema pushimised maha ja mu kõrgemad kaardid jäävad ka pidama. Saan stäki peatselt taas võrdseks. Siis callin tema suht suure tõste maha oma 58o, flop TT5, cbetib korralikult ja callin maha. Turn 8, mis mulle juba meeldib. Vastane aga shoveb, mõtlen mis ma mõtlen aga T peale teda ei pane ja callin maha. Näitab 56 ning võidan viienda HU järjest. Minu jaoks pole enam mingit kahtlust, et heater jätkub. Samalajal jõuan turna finaallauda ( 9 parimat ). Olen keskmise stäkiga aga vahed suht väiksed. Peatselt leian bb peal AKo ja üks shordim ees shoveb, callin maha ja näitab 33. Abi ma aga ei saa ja kukun ise viimaste sekka. Korra keskmise paariga shoven ja saan limpijate betid ja blindid. Mõned väiksed võidud saan veel ja paari käe pärast leian sb pealt AQs. Shoven ja saan insta calli bb-lt. Näitab AKo. Flop minu jaoks täiesti mööda, A ja mingit mastilootust mulle ei anna. Turn aga Q, river blank ja olen esimeste seas. Röövin, pushin ja võtan mõned shordimad välja ja saan CL-ks. Peatselt jõuame heads up-i. Mul mingi 35K vastasel 10K. Vastane pushib ja foldin mõned käed kuni leian jälle 55, callin shove maha. Vastane näitab AJo. Flop 346 rainbow. Turn blank, river 2 ja võidan turna ja 54$ reaga. Pole üldse paha pooleteist tunnise mängu kohta ja arvestades ka HU 5-t võitu. Homme vaatab kas heater jätkub

No comments:

Post a Comment